středa 23. září 2009

Hilux part 4 - první problémy

Ahoj,

tak včera proběhla první zkušební jízda. Vše šlo jak má, akorát mně nesedly ovladače na páčkách. Tak jsem je prohodil a přenastavil. Ovladače teď sednou, ale když zapojím baterku a vysílačku Hilux vystřelí dopředu a nemá zpátečku. A řeknu vám,chytit takový Hilux, se zamčenýma diferenciálama není žádná prdel.Prostě jede kámen nekámen, židle nežidle (ano ujel mně dvakrát) dokud se o něco velkého nezastaví. Teď ho testuji už jen s kolama ve vzduchu.

No musel jsem jit kvůli tomu k starostovi a půjčit si jediný obecní notebook a vyrazit do kavárny kde je internet zjistit jak se přenastavuje přijímač (jestli je to přijímačem), protože ESC nelze přenastavit. Nakonec jsem se dočetl o nějakých kapacitátorech, ktere se páji na motorek a mohly by to vyresit. Tim se mně otvíra zcela nová kapitola modelářství (už se těším až s tímto novým výrazem zamachruju u Pecky a opět trochu stoupnu v jejich očích jako skalní modelář).

Jinak nástřik se moc nepovedl (trochu stekl) a navíc došla barva. Takže současný nátěr je použitelný pouze jako základový. Jedna pixla hold nestačí. A velký problém bude sehnat stejnou modrou, protože poslední jsem vykoupil já, a je otázka kdy jim zase dorazí.

Tímto bych chtěl poprosit Myshaka jestli by nezaložil anketu o to jakou barvu by měl mít muj Hilux. Pro referenci na barvy se prosim podivejte na http://www.toyotareference.com/charts/TR79.png a prosím pomocte s výběrem barvy.

Dokud nebude barva nemůžu dodělat karoserii, protože se to bude ješte stříkat. No alespoň vše připravím. Na první expedici to hold pojede v kamufláži destruction derby bez prední masky a zrcátek.

Zdravim z venkova a už musím končit. Právě v obecním rozhlase hlásili, že od 17:00 nepůjde internet, elektřina,voda ani rozhlas. Venkovská modelářská pohoda.

Navíc se ještě musím podívat na stránky Jihočeských matek,jestli,náhodou za ty problémy s vysílačkou nemůže Temelín. To bych si šel hned stěžovat na radiokomunikace ať ho hned vypnou.


Petr

2 komentáře:

  1. Odkaz na barvy se nejak neukazal. Je

    http://www.toyotareference.com/charts/TR79.png

    OdpovědětVymazat
  2. Zimousi, krásná práce! Jak modelařina, tak především příspěvek. Bavím se ještě teď...

    OdpovědětVymazat