sobota 27. listopadu 2010

No.. teď tu byl!


Pomalu přichází Sen o Vánocích, jak zpívá mistr, a tak u nás na vsi přes noc natřeli silnice a zahrady na bílo. A tak mi to nedalo a vytáhl jsem starého bracha, vždyť na tohle jsme společně čekali takovou dobu. Natloukl jsem baterku, pak jsem natloukl jinou baterku, která snad vydrží v arktických podmínkách dýl než pět sekund a šli jsme na to. Mám minikamerku, se kterou zaznamenávám takovéhle vzácné a zajímavé modelářovy chvíle. Tedy zaznamenával bych, kdybych si vzpomněl, jak se spouští recording.

Takže mi prostě musíte věřit, že to, co jsem dobrých 15 minut předváděl na zcela hladké a namrzlé zasněžené ulici, byl bílý balet.

Ehm, teď nabíjím baterky do vysílačky, které se vybily o něco dřív, než bylo vhodné...

Žádné komentáře:

Okomentovat