pátek 29. června 2012

Nákupy

Tak jsem ráno jel nakoupit. Mlíko, rohlíky, čtvrtku másla. Doma snídaně a odjezd do fabriky. Jak pak jedu domů, došlo mi, že jsem na něco zapomněl. Vysvědčení. To budu muset koupit Kubovi k samým jedničkám nějakou dobrotu. Rychle otočit auto, zpátky do konzumu.

Chvilku jezdím mezi regály, nemůžu se ve stresu zorientovat - ale jo, už to mám! Takže rychle do vozíku jedno E-Revo 1/16 Brushless, další baterku k té, která je součástí balení (všichni, kromě bývalých modelářů Mysháka a Zimouše, kterej, když ještě jezdil, řídil auta leteckou soupravou, vědí, že malý E-Revo jezdí až na dvě baterky), baterky do vysílačky a k pokladnám.. ..ještě ne!

Co to tu.. No to je.. No není to..? Polk.. E-Revo 1/10 Brushless. Stinger. Elektrobombarďák. RC Breivik.

Po intimním rozhovoru s pánem, který doplňuje E-Reva do regálů, na téma relevance ceny a hodnoty, kterou za cenu člověk dostane, rozdílu vnímání ceny modelářem, člověkem, ženou a Majkou, jsem se s ním krátce polaskal a jako náplast na rozbolavělé srdce jsem si koupil pro Slashe LiPo 6800mAh 2S. 

Dojedu domů a předám Revo Juniora Jakubovi, čímž ho za samý jedničky pasuju do stavu modelářského. Jak teď chce Majka dosáhnout úspěchu v boji proti Revu 1/10 pro tatu, když synek už s juniorskou verzí posekal zahradu?

No, ona už na něco přijde..

Krásný víkend,

Váš LithiumPolymerový Rick


P.S.: Už jsem LiPolku jednou nabil a nevyhořeli jsme!

2 komentáře:

  1. Asi jsem Tvé narážky nepochopil... Blbče blbý!

    OdpovědětVymazat
  2. Ha. Gratuluju ! Kubovi, Tátovi, nu a nakonec i Majce s Anežkou, že si zase připomenou co může bejt taky v životě hezký, když už ne úplně pro každýho úplně důležitý

    OdpovědětVymazat