čtvrtek 21. února 2013

Hrách na zeď

Vzhledem k mé neodbytné potřebě pokračovat v seriálu s názvem "Jak se Rick zbláznil" ale vzhledem k omezením, které mi způsobila kybernetická smyčka, ve které jsem se ocitl daleko od domova, naraziv na limity jablečného mobilního řešení s ohledem na potřeby publikovat na blogu fotografie atakdál.

Počkám, až si to přečtete potřetí a pak stejně vzdáte ambice pochopit, co expatriovaný Ricardo Husemano vlastně chtěl sdělit. Zdá se, že se na nebohém Rickovi projevuje nadměrná spotřeba těstovin a silného espressa.

Takže, nemůžu odjinud, než z domoviny pověsit na blog další díl seriálu s obrázky, ale moje znovuobjevená modelářská vášeň mě nutí modelařit i tady. Takže než Sylvio Veliký rozhodne, že můj dnešní příděl internetového signálu vypršel, rád bych vás nasměroval na novinku na RC trhu.

Je to věc nevídaná, i když cena (především přijímače - čtyřkanál za cca $17) se zdá být hlavně ve světle mého nedávno pořízeného receiveru k Futabě za 109€ poněkud .. k nasrání. Takže vlastně doufám, že to nebude fungovat. Ale viděl jsem ji naživo u pana továrníka v továrně RCModelex. Takže nejspíš funguje. K vzteku.

No, mrkněte na ni a počtěte si. To můžete i vy, co vlastně nemodelaříte.

Váš Ricardo Bienvenuti
Powered by Pinot Grigio, Trentino DOC 2012




Žádné komentáře:

Okomentovat