sobota 23. února 2013

Speciál Top Low Gearu

No, tak Pájo, jak to bylo dál..



Yo, je to Toyota

Před dalším dílem o postupu prací si dovolím trochu odbočit s dnešním speciálem na téma "Kdo budu, až mě Zbyněk postaví?".

Postupně se mi v hlavě začal rodit plán, CO vlastně Hilux bude. Je starej na leštěnku a já jsem měkkej na to udělat z něj vrak hned z první. Takže zachovalej veterán? Hmm e e. Bude to pracant, ale zachovalej, s láskou udržovanej. Ale jakej pracant? Expediční auto to moc není, takže stany a karimatky se nehodí.. co bych tak..

Pak přišel nápad. Jako vesničan mám vřelý vztah k ostatním vesničanům (asi kromě Mysháka), ale hlavně mám vřelý vztah k zahradníkům všeho druhu. A protože zahradník je trochu šampónská role zavánějící satelitní komunitou, který jezdí v Tiguanu, tohle bude zahradník drsoň. Firma se bude jmenovat "Krtek&Pampeliška" nebo tak nějak a bude jezdit v Hiluxu. Zahradník drsoň - znalec. To se ještě vymyslí.


Takže hilux bude zahradníkův parťák - drsoň. Budeme potřebovat lopatičku. A to lopatičku pořádnou, kdyby došlo na sázení angreštu. Pak taky minimax, kdyby panince v Zelenči, třeba, chytly od sluníčka silikony.

Lopatičku říkám pořádnou. Ne tenhle dreck. Takže dřevo a kov (viz obrázek níže)


A hlavně motorovku. Krtek je trochu slečinka, ale Pampeliška potřebuje motorovku. Tak se pozná drsný zahradník od měkkoše. Když se paničce v Zelenči vymkne z ruky pěstování angreštu a je potřeba rázně zakročit. A na to rozhodně potřebuješ motorovku. A k motorovce benzin. A olej. Takže kanystříky.

Profesionální značková motorovka. Dar od správce Šumavského parku


A příběh mám. Mimochodem, nevěřili byste, jak je těžký sehnat model zahradního traktůrku od Stigy nebo Johna Deere v měřitku 1/10.

Ale to je jiný příběh úplně jiného žáka z jiné třídy.


Zdraví Krtek&Pampeliška





2 komentáře:

  1. Je to překrásný.. kup nejmenší balení Roundupu, plácni to na tu korbu, oblož to těma věcma co už máš a je to vesnicky zahradnický:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat