neděle 23. srpna 2009

Myshakuv prach.




Ano, polykal jsem ho. Myshak byl dnes tak vyrovnaným soupeřem, že mi to nandal. Pravda, částečně proto, že si dnešní poježdění spletl s Destruction Derby. Ale dost výmluv. Nový sedmičlánek se ukázal být spíš překážkou (alespoň v případě, že jsem držel vysílačku v mých nešikovných prstech - auto je s ním jak střelená svině.

Dráha zadokolkám moc nesvědčí, ale když jsem viděl, jak na ní poskakovali dva skuteční modeláři se spalovacími buggynami, tak jsem se trochu uklidnil. Ale aspoň jezdili správným směrem.

Nicméně, aspoň to byl u Letňanského aeroklubu slušný letecký den (viz foto).

2 komentáře:

  1. Já se samozřejmě za těch pár karambolů omlouvám, je Ti jasné, že nebyly úmyslné, jen si občas můj Slash dělal, co chtěl:-) Každopádně - mám podobný dojem jako Ty. Naše výkony nebyly nic moc, ale i ostatní se trápili (nutno podotknout, že jsme viděli nejvíce jednoho 13tiletého kluka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale nojo.. byli jsme jak kocour Mikeš na zamrzlým rybníce.. :)

    OdpovědětVymazat