pátek 28. srpna 2009

Ooops, I did it again, aneb Scheißekatze

Já vím, že točíte v Beskydech, kde vám Myshak "zapomnel" rict, ze jím navrzená 100km trasa je v pohode jen díky tomu, že s na svoje kolo Joko 2000 namontoval motor z Priusu a v batohu veze 40kg Duracellek..

No, to já byl dneska s mým pomocníkem jezdit v Letňanech a naši trasu přejmenoval na Nordschleife - Gelbe Hölle. Jakoby německému originálu z oka vypadla. Je tam Karusell a v Adenauer Forst jsem dneska viděl lasičku.

To Myhak: Kuba říkal, že nám to jde tak, že tě dostaneme kdykoli. Kdykoli, když se nebudeš soustředit nebo "využívat zkušenosti"

To Korda: Bez Big Bore Shocks se neobejdeš.

Ale zpátky k titulku: po třech vyjetých baterkách vyjetých v režimu Super Speziale, nebo jak by řekl Rick Hnuseman "Cool man.." jsem dopadl takle:




Máte představu, jak se v prachu trati hledá šroubek, kterým nedbalý mechanik předešlého dne upevňoval již zmíněný Big Bore LF shock? Správně. Blbě. Takže já jdu po Pájově vzoru kanibalizovat HiMoto.

Mimochodem mechanik dostal 20 ran Tamiya napájecím kabelem přes vyplazený jazyk (kabel byl pod proudem).


Servus!

3 komentáře:

  1. Tak nějak cejtim, že abyse tomu příště předešlo, tak by to chtělo navštívit liquid RC a pro jistotu koupit cely hlinikovy uchyt.

    Dneska v Ikea meli v akci mrazeny testoviny s rajskou omackou za neuvěřitelných 5Kč. Mám je 3x, šetřím, doufám, že mě to priblíží ke crawleru.

    Jinak slusna prace

    OdpovědětVymazat
  2. Mi teda řekněte, co my si musíme koupit, aby nám to chvilku vydrželo...??? :-). Cesta jednoho Himota na náhradní díly se zatím jeví jako nejlepší varianta...

    OdpovědětVymazat
  3. Vyřiď svému synátorovi, že i přes jeden trénink navíc vám příště zase natrhnu prdel:-) Já totiž budu mít uchycený tlumič:-D

    OdpovědětVymazat