neděle 23. srpna 2009

Nedělní tečka - tentokráte nepolitická

Na přání některých neaktivních bloggerů jsem upustil od tématu "Co se děje ve zvěřinci" a odteď se budu věnovat pouze tématu.

Po dopoledním vyvenčení našeho malého jsem ho vyvenčil i odpoledne, tentokráte na RC Airport Slatina. Jestli jsem někdy v budoucnu - možná - chtěl přejít na letadýlka, tak dneska mi to pánové dost znechutili. Popravdě - vidět chlápka s elektrickým dolnoplošníkem (rozpětí tak 1,5m), jak s ním visí na místě tak blízko u sebe, že si anténou mohl vyšťourat ze stoliček zbytky kachny od oběda, to člověku nepřidá. Jedním slovem Koncert.

Pak nějaká akrobacie s vrtulníky (spalovák i jeden el.), jedna elektrická cessna 182 Skylane (moc hezká) jejíž let si od ostatních pilotů vysloužil komentáře jako "..za tohle ti pasažéři nezaplatí.. dyk ti to tam celý poblejou.. neměl to bejt vyhlídkovej let?" a nakonec maketa stíhacího Suchoje s elektrickejma motorkama misto trysek.

Mám pocit, že uteče mnoho jar a povisne mnoho prsou, než bychom se naučili desetinu toho, co tam dneska předváděli..

Asi ještě nějakej čas zůstanu u "střelený svině" Nr3-Ricka Husemana...

Žádné komentáře:

Okomentovat