sobota 31. října 2009

Brooklands R/C track

Kamarádi,

jak jste se nedávno dozvěděli, (1) správný modelář v zimě spí. Teď pozor, bude složitá úvaha: Z toho, jaká dneska byla zima, jsem usoudil, že je Zima. Chmm, hodnotná myšlenka. Můj sedmičlánek by dneska neroztočil ani nástěnný hodiny (2). Předpokládám teda podle (1), že všichni správní modeláři museli spát. Logicky jsem pak musel být vzhůru, protože já rozhodně správný modelář nejsu. Ideální čas pro R/C plebs plíživě prozkoumávat neznámé lokality...

Takže jsem po obědě nasál mrazivý vzduch a na základě jeho pečlivé analýzy vyrazil směrem na Kuchař (Kdo by nevěděl, kde Kuchař leží, tak těsně vedle něj je Kuchařík). A co jsem tam nenašel? No? Nenašel jsem tam přenádhernou vysokorychlostní dráhu s několika skoky, velkou klopenkou a vysokými hliněnými obrubníky. Ráj na zemi. Akorát, že na trati Slash vypadá, jakoby tam přihlížející dítě upustilo matchboxe. Takže Frigo, Brooklands je tvůj. 1:8 sedne jako prdel na hrnec.

Pravděpodobně si trať udělali místní zbohatlíci, aby na ní proháněli svý quady. No, koukněte sami:



Ehm, ta modrá tečka na obrázku je Slash, umně vedený zkušenou rukou Rickovou. Bohužel, vzhledem k (2), rychlostí zcela zanedbatelnou...

3 komentáře:

  1. Paráda Ricku, krásnej příspěvek...to si jel na blind, nebo si měl nějakej tip?

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. Jel jsem na udání :) Trať je super, ale je potřeba mít tři baterky do Slashe, než objedeš jedno kolo.. Někdy tam zajedeme přes oběd..

    OdpovědětVymazat
  3. To je faaakt dlouhé aspoň 14 dní, ne??? Paráda!

    OdpovědětVymazat