sobota 3. října 2009

Už blbě vidím..


Jo jo, je to tak. Dneska jsme byli na Model Hobby a já poctivě prošem všechno, co modelář projít má. A došel jsem k zásadnímu rozhodnutí. Na modelářské křižovatce jsem slyšel TomToma říkat "Odbočte vpravo, směr Crowling - dále pokračujte na Nákladní dopravu. Nesjíždějte z cesty, dokud nebude vaše manželka naprosto a neodvratně nasraná." Hmm, tak jsem nabíral zkušenosti u truckerů. A viděl jsem tam návěs, tříosou sklopku od Carsonu k Tamiyi 1/14. No 2690,- na to, že se to jen tahá za tou Scanií.. to je dost, řekl jsem si, ale na druhou stranu.. co je dneska zadarmo? Tak jdu blíž, jen tak se pokochat, a vidím, že těch 2690,- je 12690,- No jo, už blbě vidím. Tak jsem se vás chtěl zeptat. Není to nějak dost, na něco, co se jen tak tahá za Scanií?

Žádné komentáře:

Okomentovat