sobota 10. dubna 2010

Doproty von Babütz

Tak jsem dneska vařil. A nebylo to na cibulce. A nebylo to na sádle. A nemáchal jsem pánví jak magor. Máchal jsem pájkou. A vařil jsem na cínu, kalafuně, konektorech a špetce šikovnosti. Veliký špetce. Obrovský.

Založil jsem si v hale malou dílnu (byla u nás tchýně - takže jsem mohl, jinak bych nemohl) a tam jsem kutil. A výsledek?

1) vyrobil jsem si nabíjecí konektory 'banánky-traxxas' k Raytronicu
2) obě staré baterky mají nové konektory Traxxas.
3) HiMoto má konektor traxxas
4) HiMoto má FASST Futaba receiver - a jezdí (první překvapení)

Ale co je větší překvapení, Himoto s Futabou jezdí jak střelená svině. Je strašně rychlý, skoro jednou tak rychlý, než bylo s orig. vysílačkou. A důvod?


To nevím. Fakt nevím. A teď už mi spěte.


3 komentáře:

  1. Hezky, doufam, kurna, ze uz totenhle tyden prijde. Dokud to Holy, nebo Holly, nebo Holie neposle, tak ode me nemuze cekat dalsi obednavku.
    BTW, ty kola budou asi mokry z travy, ale vypadaj jak napajcovany...

    OdpovědětVymazat
  2. Kamaráde, Pájo, modeláři.. to Himoto jede jak kdyby se mělo posrat. Může se tu mluvit sprostě? To je kalup, jak za mlada.

    OdpovědětVymazat
  3. Takže než dorazí TSP...čti po Texasku "TíEsPičko", tka budou young timer závody 2 Himot? ;-)

    OdpovědětVymazat