pátek 23. dubna 2010

What the **ck is late April?

Krátíc si chvíli do doby, než hispánská tlustoprdka v červnu uzná, že už by mohl být late April, provedl jsem další objednávku. Tentokrát poměrně veselou, protože mě nebude stát ani pfennig.



Tedy pokud si náš nový člen/nečlen, pan Marek Jirků (chápete dobře, jde o vnuka strýce tety Michalovy sestřenice) převezme HPI Wheely King, kterého Michal, bratranec dcery bratra jeho otce, nakonec vybral namísto Land Cruiseru na CC-01, kterého mu několik na slovo vzatých odborníků radilo..

Nicméně i kdyby nakonec HPI nepadlo (co já vím.. třeba když Mareček přinese domů trojku z mravů), Michale, ta baterka se bude hodit.

Jo, takovýhle nákupy jsou o fous lepší, než týdenní shopping v Bille.

Rick alias Tod
powered by Bordeaux Spéciale 2006, Domaines Barons Rothschild (Lafite)

P.S. Myshaku, jak je v buši?
P.P.S. ..ty lahve dělaj menší a menší..

3 komentáře:

  1. Z bushe jsem zpět na horách (= v JNB, pro neznalé ca 1700 m n. m.), zítra den odpočinku:-), pak letíme do Cape Town. Hurá. Tady žádná sopka nic nechrlí, vše lítá. Kdybys zase někdy něco takhle objednával, dej vědět, něco bych si taky nechal koupit:-) Možná jsem Ti to už nabízel dříve:-)))

    Myshak powered by Sauvignon Blanc 2008 by Nederburg

    OdpovědětVymazat
  2. Že to říkáš zrovna Ty...:-)

    OdpovědětVymazat