pondělí 5. května 2014

Díl druhý - Na moře, posádko!

Noooo, čekal jsem ledacos, ale takový traffic hned první den po publikování příspěvků - to je mazec. A těch tipů na soutěžní otázku z Prologu.. Doteď jsem je nestihl všechny vyhodnotit.

Abych vás udržel v otáčkách, nezpomalím a pustím do vás další dávku.

Jedním z RC účastníků našeho mrazivého modelářského výletu byl i katamarán ProBoat Black Jack. Stříďákem pohaněný závodní katamarán s vysílačkou Spektrum DX2 myslím.


Hladina klidná, rybáři celkem daleko (přinejmenším tak daleko, že při by své nasranosti nestihli doveslovat k našemu molu), sluce prosvětluje romantickou zátoku Orlíku.

Loď je krásně stabilní, nevěřil bych, že něco na vodě může takhle zatáčet a držet směr. Rychlost? Asi takhle: obrovská, vezmete-li v potaz fakt, že se vám převrátí uprostřed rybníka na vsi. Absurdní, pokud se vám totéž stane uprostřed Orlíku.

"To se nestane, chceš si to zkusit?", nabízí mi majitel.

Jasně, uřídím Slashe, nějaká pramice mě nemůže překvapit. Pár opatrných osmiček, trochu víc na plyn a je to paráda. Je tak stabilní, že se fakt nemůže nic stát.

"Ty vole jak ji tam odsud dostaneme?"

"No tak já se svlíkám a jdu si zaplavat." říká majitel, přestože jsem řídil já.

Takticky se s ním nehádám, ale je mi to blbý, tak ho přesvědčím, že když počkáme a budeme mít štěstí, že si bezvětří udrží svůj směr, do deseti minut k nám loďka dodriftuje.

Dodriftovala. Co se stalo nevím, ale najednou se pod trup dostal vzduch a bylo to. Jako Audi v LeMans.

Promo video už ukazuje, že to byl fakt pech, to se nemůže opakovat.. Nebo může?





Váš Rick Potápka

P.S. Jo a kluci, choďte mi sem, prosimvás.. Už víte, co je ta fotka v kvízu?

2 komentáře:

  1. Nebyl na tom obrázku oranžovej škvarek?
    Je to buď výsledek vysokého výkonu převedeného na teplo nebo my anglicky mluvící modeláři říkame "release of Magic smoke" tedy výsledek bytelného zkratu?

    OdpovědětVymazat
  2. Nápověda:
    a) díra po kulce vystřelené rukou zákeřného ekoteroristy
    b) stopa po utrženém zpětném zrcátku

    OdpovědětVymazat