čtvrtek 25. prosince 2014

All I want for Christmas..

..is you, ScaleArt.


Kluci moji, poslední dny nedělám nic jinýho, než že píšu několika desítkám dalších Ježíšků. Doporučuju strávit taky nějakej ten čas sebezničujícím studiem dokonalé ministrojařiny


Celé aus kof? Ja wohl. Tršístupňová přefodovka? Ja, sicher. Usávěrky differenzialů fernbedient? Na bitte? Doch! Hydraulik k pochonu sklápiečky? Gerne. Alles was man (RC man) zum Orgasmus braucht.

Další kapitola je RC souprava. Vlastní výroba, mohu-li soudit. Víc Absolut, než ta vodka. Několik večerů jsem sjížděl jen informace a videa k vysílačce Commander 5000. (jméno modelu není daleko od ceny.. v Eurech, ehm).

Čímž se dostáváme k něčemu, co mě, mírně řečeno posunulo od koupi téhle nádhery o několik neobjevených ropných vrtů na mé zahrádce dál. I když ani to by to při současné ceně ropy nemuselo stačit. Einfach, es ist mir bisschen zu teuer.

Důkaz místo slibů: Základní tříosák sklopka s kompletním pohonem, hydraulikou, elektronikou a vysílačkou (zmiňovaný opulentní Commander 5000), to máme bratru 6-7 tisíc euro.


K tomu jsem si nerozuně přidal přívěs s třístrannou sklopkou, auch mit hydraulik und elektronik ausgestattet und pak jsem padl do mdlob. 

..následuje pauza, než vás někdo probere z mdlob...



Tak jsem začal zjišťovat, co za tou cenou vězí. Skončil jsem u dokumentárního filmu o firmě jako takové. Asi tam napíšu, jestli nemají volný místo třídiče nepoužitých matiček.



Kluci (a holky, pokud sem nějaký chodíte), přeju vám krásný zbytek vánočních svátků a vstup do roku 2015 tou šťastnou z vaši dvou až tří nohou. A pokud nám takovou pěknou sklopku nikdo nenadělí.. nevadí. život je přece krásnej i tak.

Váš Rick alias Já, vy vite.

Žádné komentáře:

Okomentovat