úterý 20. ledna 2015

Budiž světlo!

Kluci, vím, že toho máte moc, tak jsem se rozhodl tak trochu modelařit i za vás.

Znáte to o Vánocích ne? Zlato, skoč prosímtě pro tohled do Alberta, tady je seznam. Už jsi tu, ještě jsem zapomněla Billu, tady máš lísteček.. Tak jsem poctivě zásoboval rodinu surovinami nezbytnými pro to, abych se teď o něco hůř vešel do kalhot, které mi ještě před svátky byly.

Jako vzorný otec a zdatný manžel jsem samozřejmě nenechal nic náhodě a kromě věcí na seznamech jsem zapojil vlastní fantazii a několik nezbytných věcí přidal. Šlo především o plzeňský Prazdroj, je zásaditý a to dělá dobře celému tělu, štangli uheráku, to je taková tradice naší rodiny ještě z dob, kdy se sháněl na černém trhu. Mimochodem, ten mi dělá taky moc dobře. Obzvlášť s tou Plzní.

Tak, to bychom měli, Albert, Billa, Makro.. ale, jak tak koukám, žena úplně zapomněla napsat seznam do RC4WD.com. Ale jak říká Tonda Blaník, to umíme, od toho jsme tu.

Takže jsem vylepšil už tak dobrou domácí vánoční náladu o tyhle nezbytné věci:




Už dlouhou dobu jsme doma  nutně potřebovali řídící tyč od Superlift na našeho RC Hiluxe, to je každému jasné

Co by to bylo za Vánoce bez světelné rampy Lightforce? Dneska se stmívá strašně brzo..




Aby to svítilo: LED do každé rodiny!





Aby to svítilo ještě líp. Ver 2 musí být lepší než Ver 1. Určitě.





A aby to svítilo úplně nejvíc nejlíp..


Sami uznáte, že bez toho by to nebyly úplný Vánoce. Pravda, když mi balíčky začaly chodit, nemohl jsem si nevšimnout, že jsem asi ne úplně všechno chtěl.. ale to je holt daň za to, že jsem ten nákupní košík v eshopu plnil a vyhazoval a plnil a vyhazoval.. to by se v tom ztratil každej.


A jak to celé dopadlo? No.. docela dobře. 

Ver 2 je sice lepší než Ver 1 (určitě) je z U.S.A., takže musí být lepší, než ten můj, namontovanej, odněkud z Č.R.. Jenže není. Takže zatím leží v garáži v hmotných rezervách.

Řídící tyč vypadá skvěle, obzvlášť s tou malinkatou samolepkou. Co na tom, že je vidět, jen když HiLuxe otočím přes budku? V tom je přece to kouzlo. Holka taky hned nemusí ukazovat piercing.

A rampa? Krásnej kus plastu, nápisy na čočkách. Zapouzdření LEDek a kabelů. Krása. Jo, Australani..


Všimněte si, že novou řídící tyč není vidět




Mno, a protože už vidím, že mi pomalu přestáváte dávat pozor, fotka se zapojenýma Hellama bude někdy příště. Nejpozději, až je zapojím.


A teď už mi spěte, kujóni.


Váš Griswold

3 komentáře: