čtvrtek 5. srpna 2010
Drtivý dopad ...
Chtěl bych se s Vámi podělit o několik zkušeností
nadšeného auto-modeláře, který se nově snaží dotknout se nebe
neboli "Touch the sky".
Pravidlo první:
- mezi objekty pohybujícími se kolmo (na kolech)
a objekty pohybujícími se letmo (na křílech) je ten, že s
letícím objektem se při extrémních situacích nelze zastavením
přibrzdit a nebo odvrátit sled nasledujicích nevyhnutelných událostí.
Pravidlo druhé
- je tzv. "změna pohybového skupenství"
zatím co kolové objekty se převážně pohybují po skupenství pevném a
do skupenství plyného tj. do vzduchu se přesunují zejména skoky nebo
kotrmelci a většino jen na zlomky vteřin, okřídlené objekty většinou
mají tento poměr opačný (většinou).
Pravidlo třetí:
- je rychlost změny pohybového skupenství
kolové objekty zvládají poměrně velkou rychlost, potvrdil to
i věhlasný závodník Rick
Pravidlo čtvrté:
- rčení: "My letci máme ocelové ptáky!" v případě EPP rozhodně neplatí!
... včera došlo ověřování platnosti pravidel a ujišťuji čtenář, že stále platí.
Hlášení o mimořádné události:
datum: 04/08/2010 čas: ZULU 1230 lokace: Zličín
- při letu vestřední letové hladině došlo k selhání navigace,
ztrátě visuálního kontaktu a následnému klesavému letu s finální
vysokorychlostní změnou pohybového skupenství
následky: fraktura trupu a silné deformace čelní zóny
...................................................................
Pro ty co tomuto technickému slangu nerozumí.
Frigo byl včera lítat a rosekal to na s.....
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat