čtvrtek 5. srpna 2010

Drtivý dopad ...



Chtěl bych se s Vámi podělit o několik zkušeností
nadšeného auto-modeláře, který se nově snaží dotknout se nebe
neboli "Touch the sky".

Pravidlo první:
- mezi objekty pohybujícími se kolmo (na kolech)
a objekty pohybujícími se letmo (na křílech) je ten, že s
letícím objektem se při extrémních situacích nelze zastavením
přibrzdit a nebo odvrátit sled nasledujicích nevyhnutelných událostí.

Pravidlo druhé
- je tzv. "změna pohybového skupenství"
zatím co kolové objekty se převážně pohybují po skupenství pevném a
do skupenství plyného tj. do vzduchu se přesunují zejména skoky nebo
kotrmelci a většino jen na zlomky vteřin, okřídlené objekty většinou
mají tento poměr opačný (většinou).

Pravidlo třetí:
- je rychlost změny pohybového skupenství
kolové objekty zvládají poměrně velkou rychlost, potvrdil to
i věhlasný závodník Rick

Pravidlo čtvrté:
- rčení: "My letci máme ocelové ptáky!" v případě EPP rozhodně neplatí!


... včera došlo ověřování platnosti pravidel a ujišťuji čtenář, že stále platí.

Hlášení o mimořádné události:
datum: 04/08/2010 čas: ZULU 1230 lokace: Zličín
- při letu vestřední letové hladině došlo k selhání navigace,
ztrátě visuálního kontaktu a následnému klesavému letu s finální
vysokorychlostní změnou pohybového skupenství



následky: fraktura trupu a silné deformace čelní zóny



...................................................................
Pro ty co tomuto technickému slangu nerozumí.

Frigo byl včera lítat a rosekal to na s.....

Žádné komentáře:

Okomentovat