středa 25. srpna 2010

EasyGlider




Ahoj kamarádi, tak můj Easyglider prošel včera večer revizí elektroinstalace za účelem zvýšení spolehlivosti pohonné soustavy. To se povedlo, spolehlivost se zvýšila na 100%.


Co se ale nepovedlo bylo poslední přistání při dnešním ranním testu, kdy pravděpodobně průvan mezi našimi barrandovskými domečky způsobil, že jsem se asi tak za 0,25 sekundy ocitnul z cca 5 metrů čumákem kolmo k ploše. Výsledek viz foto. No, nic, no. Pokrok nezastavíš. To mi asi chtěl dnes ráno modelářský duch svatý sdělit. Spravovat už to asi nebudu :)
Jo a pokud by někoho zajímal poslední a předposlední záznam z černé skříňky, ať se koukne sem:
O:\Unbackuped_Shares\Share\Zlesi\MODELAR\

2 komentáře:

  1. Ooops, Etienne, tak to je rána. Vím, jak se teď asi cítíš. Ta radost! Ta úleva. Konec hledání důvodu a odvahy objednat hotlinera. Teď už prostě musíš.
    Jen mě tak napadá.. A tohle mi jako chceš prodat?! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ..hele, ted koukam na RCM Pelikan - a tam pisou, ze elapor je vlastne nerozbitny.. nemel bys to reklamovat? :)

    OdpovědětVymazat