čtvrtek 5. srpna 2010

Grüss Gott meine liebe Tschechen





tak jsem tedy po mnoha výzvách mnohých z vás zde.

V pátek jsem si koupil po dlouhém váhání Alphu 1500, bo sem to už nemohl vydržet - prý model ideální pro začátečníky umožňující i akrobacii. Doma jsem slíbil, že to ukážu - jako to éro v letu.

Včera jsem šel s velkým letcem Fromwoodem poškolit éro a případně ho zalítnout.

Když mi ho hodil, tak tahlo moc nahoru a do pravého náklonu - potrimovali jsme a na táhlech upravili.

První let

Mr. Fromwood hodil a já jen přidal plyn, vybrání kluzu, prudké stoupání, přechod do kluzu v letové hladině 100 ft, výkrut, looping, vývrtka, vybrání, přechod na finále a po křídle do pšenice.

Škoda - 0 Kč, nervy v prd.....

Je potřeba snížit výchylky na méně než minimum, co je na táhlech a tedy šahat na serva
Odpoledne jsem to risknul znova, leč bez potřebných změn na servech

Druhý let

Hodil jsem si to sám, motor zabral, vyrovnání kluzu, prudké stoupání (tzv. svíce pro zasvěcené), leč tentokrát bez přechodu do kluzu. Letová hladina 100 ft dosažena jen na chvíli. Následoval výkrut, přechod do pádu, vybrání, na motor prudké stoupání a přechod do pomalé vývrtky, nyní nevybrání a nezničitelný elapor se na trupu zničil.

Škoda - 550Kč, ale ulehčení, že se stalo to, co se mohlo stát kdykoliv

Teď konečně začne ta pravá modelařina, jedu si k Peckovi koupit nový trup a v neděli ...


Žádné komentáře:

Okomentovat