sobota 20. února 2010

Hlavní chod.. cuketa

..proč to Himoto cuká. Ale aby mohl jezdit, musí napřed do boxů. To máte:

Vyndat Himoto, odstrojit Himoto, sundat přijímač, rozebrat přijímač, připájet anténu, sestavit Himoto, vzít Slashe, sundat kolo, rozebrat pohon, vyndat motor, namontovat novej, sesadit pohon, vymezit vůli, napít se, vyzkoušet slashe nasucho, namontovat kolo, zjistit, že levý přední rameno se nevrací, vymontovat tlumič, vyladit vůle, vyčistit takový ty tyčky, sesadit to zpátky, zjistit že to nepomohlo, jít se vyčurat, vyzkoušet slashe venku, zjistit, že ten sedmičlánek je fakt kaput, vrátit slashe zpátky přendat baterky z jedný vysílačky do druhý, nakejchnout Himoto, zjistit, že jede jak z praku - ale cuká dál, nehledět na nic a zablbnout si ve sněhu, dyk to Himoto není vůbec špatný, asi si ho nechám, vylít vodu z Himota, zjistit, že to cuká kvůli vysílačce, vrátit se, a zjistit, že už to necuká, napít se na oslavu.

A co z toho plyne?

1) výměna motoru ve Slashovi zatím vedla k jedinému: můžu s ním na magistrálu, splňuju teď už hlukový normy
2) Himoto necuká - protože už nejezdí vůbec. Aáááááááá.... Proč jááááá?

Smutný Rick

4 komentáře:

  1. Že vona ta voda tomu Himotu fakt nedělá dobře...a zrovna tak voheň, velký skoky, napevno zabetonovaný sloupy, děti a Luďovo Verso...

    OdpovědětVymazat
  2. Voda ne, to znám... Bohužel jsem na tom oddělal to své. Ono voda v Himotu u mě teda následně znamenala oheň v Himotu... No nic, z toho Rickova článku je mj. jasně vidět, že potřebujeme nové vysílačky, jednu pro všechna auta... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Myshaku, máš bod. Přesně tohle jsem tím chtěl říct.. :) TOP PRIORITY !! Jestli chceme koupit E-MAXX ještě do vánoc, tak vysílačky každopádně v létě..

    OdpovědětVymazat