pátek 5. února 2010

Traxxas Slash 4x4


Takže kolegové modeláři - co přináší 4x4 verze Slashe nového? A bude to pořád taková sranda? Věřím, že jo.

Šasí a pohon
Je kompletně předělané, což je jasné, čtyřkolka si žádá své. Navíc je Slash 4x4 ve standardu vybaven brushless motorem Velineon! To znamená brutální rychlost!!!

Centrální hnací hřídel je z hliníku a koukněte, jak krásně a jednoduše to zase vypadá:


Výkon

Ve standardu je Slash vybaven 7-článkovou baterií a nabíječkou. Volitelně může jezdit až na 11.1 V LiPo baterie! Navíc elektronika je samozřejmě opět Waterproof... Už ve standardní konfiguraci je maximální rychlost zhruba 56 km/h, při nejlepší konfiguraci (myšleno LiPo baterie a jiný pastorek) pak lehce pod 100 km/h!


Slash je připraven na instalaci setu Mamba Monster, který mu dá údajně rychlost ca 130 km/h!!! Nechápu ale, kdo to pak zvládá ovládat... Nám bohatě postačí základní verze:-)


Vzhled

V nabídce je 5 variant kastlí (podobné jako u 2WD verze). Kola mají 5 dvojitých paprsků (zrcadlově lesklý chrom s červeným materiálem po obvodu), osazené jsou licencovanými pneu BFGoodrich Mud Terrain T/A. Vypadjí moc hezky (ve srovnání s tím, co je standardem u dvoukolky).


Normálního Slashe nebo Platinum verzi?

Traxxas tentokrát připravil 2 verze auta. Jsou za stejnou cenu, aspoň na webových shopech je tam minimální rozdíl 5 USD. Standardní verze je komplet set se vším všudy (včetně 2.4 Ghz vysílačky/přijímače, jedné baterie a nabíječky, takže opravdu "ready to run"). Platinum verze tento radiový set nemá, nemá ani baterii a nabíječku, zato se chlubí modrým hliníkovým tuningem (prakticky vše, co Traxxas na Slashe nabízí jako příslušenství v hliníkovém provedení, už je na autě nainstalováno), hliníkovými tlumiči. Navíc kastle je čirá, takže výsledné auto vypadá dle vkusu každého soudruha.

Hm, pěkné. Dle dostupnosti na webových shopech to vypadá, že většina lidí volí... překvapivě... PLATINUM verzi!


Koukal jsem na české aukro, originál Traxxas 2.4 radiový set se dá sehnat za ca 2 000 CZK, takže myslím, že opravdu není co řešit...

Jo, kolik že to teda stojí? Ofiko cena je 399 USD, na webu jsem viděl zatím nejlevněji za 370 USD. Ehm, já osobně asi začínám šetřit... Minimálně auto přidávám na svůj (nejen modelářský) wish list... Jsme přece doma 2 chlapi, tak to nějak vysvětlím, ne?

A co vy ostatní, Pájo, Zimouši, nerozhoupáte se???

7 komentářů:

  1. Myshaku, ty modelarska kryso (=pico, na posledni chvili jsem se ovladl)! tohle ma byt co? Myslis, ze po tomhle predstaveni budeme delat jakoby nic? Chcu ho. Bohuzel budu muset koupit "platinum", pac jinak by mi to doma neproslo. Takhle cirou karoserii schovam v praci, dam na to tu starou a doma priznam jenom novy kola. Musi to jet jako krava. Kdy je vlastne Jezisek?

    OdpovědětVymazat
  2. Moje řeč, moje řeč... Dnes jsem založil tajné konto PLATINUM, tak snad to do Ježíška stihnu naplnit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Btw. je zajímavé, že na www.rcmart.com mají oba (standard i platinum) za 449 USD, tedy o 50 doláčů dražší než ofiko cena (vyprodány obě verze).

    OdpovědětVymazat
  4. Myshaku, děkuju!!!!! Pánové, šetřim, vidim to na Traxxas 4x4 Cup 2011...Prolog na konci 2010, když Vláďa pustí chlup....jdu střelit Himoto :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pájo, ale to je slovo chlapa!!! Jenom by to do těch úvah chtělo přidat ještě jednu věc - KDE se to pojede?

    OdpovědětVymazat
  6. Lokality:
    1) Prašný parkoviště u firmy - dáme tam kužely...
    2) Maču Pikču - te úžasnej okruh nahoře se skokama
    3) Dál nevim, ale urřitě bude spousta míst
    Vítězovi zadarmo nabiju baterku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super, beru:-) Kup si pořádnou nabíječku!

    OdpovědětVymazat