sobota 27. února 2010

Saturday Night RC Fever II.: Prodám 3/4 Slash

Vypadá to, že jsem přišel na to, kdo je dodavatelem brzd pro Traxxas. Ten samý jako pro Toyotu a její výborný model Prius. Jak jinak si lze vysvětlit následující událost? Dobrý řidič, skvělý vůz.. nechápu to. Ale co z toho plyne? Pájo? No?


No, sněhulák na sedadle co-pilota už roztál, vlastně se nic nestalo.. ale chtělo by to něco.. něco.. takovýho.. hmm.. stabilnějšího - co třeba nějakou čtyřkolku? Pájo? Cože? Pájo? Jsi v pondělí v práci? Snad aby sis nezapomněl login do Paypalu? ..a to je, Myshaku, vlastně to aktuální info, o které jsi žadonil. :)

P.S. A to jsem dneska neměl ani kapku vína! Jenom čistou hruškovici!

2 komentáře:

  1. Hlásím hlásím, že jsem zatím požil jen 2 panáky slivovice, deci piva a asi 3 deci vína, takže jsem prakticky čistý... Každopádně, Ricku, můj paypal je připraven Ti kdykoliv pomoci:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuccí, kuwa, se začínám těšit!!!

    OdpovědětVymazat