čtvrtek 11. února 2010

Říkejte mi řezník

Ahoj. Poté, co jsem spolknul hořkou pilulku, že jste mi koupili mrzáčka, něco jako kolo na závody v hale (no gears, no breaks), jsem se rozhodl, že aspoň vyřeším situaci, kdy mám u furtošlapu poháněné jen pravé zadní kolo.

Tak jsem ho kuchnul.

Takže kdyby někoho z vás zajímalo, jak se rozebírá diferenciál u mini-z, sedněte si a pozorně čtěte:

Jednoduše.

:)

Abych vás potrestal, nic jsem nefotil. Jen vám to napíšu, abyste si posílili fantazii. Odšroubujete kola, vyndáte osu, vytáhnete závlačku (taková ta malá kulatá podložka, co jí kousek chybí). Pak se vám to všechno rozsype po podlaze (automaticky jdu pod lednici :) Posbíráte, co se dá a zkusíte to zase dát dohromady, protože fakt nenajdete důvod, proč to bylo 1WD.
OK, nevíte, kolik toho chybí, ale je to jako vyřešit hlavolam jinak, než zamýšlel autor. Zastrčíte závlačku nebo jak se to jmenuje, sichrovka? Zkusíte zastrčit závlačku, ještě jednou.. ta věc tam přece byla. Zkusíte to silou. Zkusíte to nářadím a pořádnou silou. Ta svině tam byla, tak jí tam narvu, kdybych to měl dělat celou noc! Otevřu si lahev bílýho, aby tam šla líp. Nechápu, co mě přineslo nedávný rozhodnutí přestat doma pít. Napiju se pořádně. Taková blbost! Vždyť víno je zdravý.

...

Ale to víte, že to dramatizuju, sedla tam jak prdel na hrnec dřív, než jsem stihl tu lahev dopít. A mám zase 2WD. Tak halelůja, woe!

Dobrou a nikdy se nepokoušejte přestat doma nasávat! Jak byste chtěli pak chtěli opravovat diferáky?!


Dobrou, váš Rick. Hyk!

3 komentáře: