středa 19. května 2010

Frigo volací znak: Maverick


Po několika dnech visení na internetu a neustálým narážkám, že nechci s přítelkyní vůbec hrát World of warcraft, jsem nedbaje upozornění ze všech stran učinil klik na magické tlačítko "Buy now".
Znáte jaké umějí být kdyyž naléhají, vlastně jsem něměl jinou volbu, no posuďte sami.

Sedíme si vedle sebe na našem herním stanovišti.
Moje drahá hraje (bravurně sesílá kouzla se svou krásnou Blood elfskou kouzelnicí), já tupě zírám na stránky Hobbyking.com a hluboce přemýšlím jak velký magor vlastně jsem, když v tom náhle jsem zcela nečekaně a velice hrubě vytržen její otázkou:
"Miláčku a kdy budeme mít to krásné letadlo doma?"


Vracím ji pohled plného němého úžasu. (prostě čumím jako Debil)
Nicméně je mi v okamžiku jasné, že její naléhavá prosba musí být vyslyšena, jinak bych její krásnou duši neskutečně zklamal.

A tak je TOMCAT objednán v zájmu udržení klidné rodinné atmosféry.

A já můžu jen konstatovat, že magor jsem opravdu velký. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat