sobota 15. května 2010

Test report

Dobrý večer.

Poté, co jsem dnes dělal doma hodnýho taťku, jsem se už bál, že se ani nedostanu k tomu, abych protáhl vy víte koho. Ale nakonec jsem se "utrhl" a vyjel ještě včera natlučenou baterku. Nejdřív jsem šel na ulici a provedl několik průletů /dnes dopoledne, čekajíc až Kubovi skončí fotbalovej turnaj, jsem četl návod a možnosti nastavení geometrie podvozku - je tam toho mnoho - a taky trochu poladil vysílačku (zatím jen křivky plynu a řízení). Ale to všechno "nasucho", auto bylo doma/.

Takže, zjistil jsem, že vysílačka má jistej dosah 100-150 m v otevřeným terénu. Ne, že bych si tak troufal, ale auto mi ujelo takhle daleko dřív, než bys řekl "brašles". Poté, co jsem vystrašil děti na kolech včetně jejich babičky (bez kola), jsem nabral zpáteční kurz, zmáčkl tlačítko teleportace, zzzzzunk a auto bylo u mě. Pak jsem ho vzal na čerstvě posekanej trávník - kuba tam měl rozestavěný kužely na trénování fotbalu, tak jsem si z nich udělal slalom. MAZEC. Plnej plyn jsem nedal na dýl než půl vteřiny v kuse. A po tu půl vteřinu slash nezadržitelně hrabal. Postupně jsem ho dostal trochu do ruky a můžu vám říct, že je nádherně řiditelnej, čitelnej, se stálým přebytkem výkonu. A teď k tomu "čerstvě posekanýmu trávníku". To byl trochu kámen úrazu, všechno, co nesebrala sekačka, mám víte kde. Jo. No, nechám to vyschnout a pak to seno asi zapálím, ještě si to rozmyslím..

Tak to je všechno, zítra bych ho chtěl vzít někam na šotolinu, uvídíme, jak bude..

Dobrou noc.
Ted

Žádné komentáře:

Okomentovat