neděle 16. května 2010

Test report II.

Tak jsem konečně vzal slashe tam, kam patří. Pryč z asfaltu, na písčitou cestu vedoucí loukou. Bohužel zase nemám video - řízení mám totiž plný ruce práce a už mi nezbývají žádný volný na kamerování. Malej Kuba není žádnej F.A.Brabec, takže mi zbývá k popsání prvních dojmů jen písmenka. A ty prostě nestačí..

Pokusím se shrnout vše do pár bodů:

a) no to snad není možný
b) počkej počkej, jak to, co to?
c) vyletí-li slash z cesty, bývá to většinou v takové rychlosti, že najít ho ve vzrostlé trávě není zrovna lehké.
d) nevyletí-li z cesty, moc rád dělá různá cirkusová čísla jako jsou přemety, salta, jízdu po dvou kolech (cca na 1/20 s.), jízdu po jednom kole, jízdu po střeše.. a tak podobně.
e) odhadl jsem, že to je nepřiměřenou rychlostí, tak zvolňuji
d) je to o mnoho lepší, počet kotrmelců se snížil na přijatelné 3-4 na jednu havárii
f) zvolňuji ještě a už jsem schopen dojet, kam chci, kudy chci. Jenže se ploužím jak Rick za starejch časů..

Že by neměl upgrade smysl?


ALE HOUBY! Je to strašnej mazec, který si žádá celého muže. Vypadá to na začátek pěkného přátelství...

Tod

P.S. je to sice zakrytovaný, ale nějak se mi podařilo dostat kamínek někam pod ten modrej kardan a teď to tam nějak vrže.. jak je tohle možný?

Žádné komentáře:

Okomentovat