neděle 23. května 2010

VeleMegaMastítko 007

Ahoj bejby, jmenuju se Slash. Traxxas Slash.

Hmm, líbíš se mi, tak ti o sobě něco řeknu. Jsem docela fešák. Docela zachovalej a když se zasnažím, vypadám dobře, i když jsem docela starej. Už mi bude skoro měsíc.



Jo, kotě, když se ale podíváš blíž, mohla by sis všimnout, že jsem celkem vostrej týpek.

Někdy si z akce odnesu nějakej ten šrám..


..někdy nějakou tu bouli..


..a někdy se vrátím z akce a mám pocit, že jsem vejpůl.



"Góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóólllll!!!!" pardon.

Jasně, občas se mi stane, že mě opustí moje nejbližší písmenka..


..ale nakonec se, kotě, ukáže, jak jsem starej doopravdy. Představ si, že mi z pátku na sobotu vyrostlo pět zubů. Jsi holka a těm se musí všechno vysvětlit, takže brouku, mám jich teď 18. Vosumnáct, chápeš? Můžeš mi snad odolat, když toho mám tolik? Grrrrr!

Jen začínám mít pocit, že mi přestává stíhat jinak spolehlivá a rajcovní Dura Traxová. Tahle 5000-ovka jakoby si nerozumněla s mejma novejma zubama.. Ale co, kdyžtak jí vyměním za tu novou kočičku Li-Po, co se vobjevila ve městě. Asi Číňanka nebo co..

Žádné komentáře:

Okomentovat